Alla inlägg under juni 2011

Av erika nilsson - 25 juni 2011 13:52

Heeej!

Har nyss varit ute i regnet och blev blöt :/

Jag gillar faktiskt regn men inte när man är utomhus! Det är så mysigt när man är inne och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstret och taket. Regn är faktiskt nästan mitt favoritväder efter sol och snö :D


Förresten så tycker jag att bloggplatsen.se är bättre än blogg.se. Vet ni varför? Jo för att jag inte förstår mig på blogg.se. Sitter bara där som ett litet frågetecken. Men jag gillar blogg.se:s namn bättre! Men.. bloggplatsen har mindre reklam, eller så är det bara jag som inbillar mig det..


Och här kommer det roliga skämt, enligt mig i alla fall:


Det var en gång två spöken som blev kära. Nio månader senare kom en liten näsduk.

Vad heter Sveriges sämsta skidåkare?
- Åke Vilse.

Tre vampyrer vaknade och var jättetörstiga på blod. Den ena flög blixtsnabbt
iväg och kom tillbaka efter 10 minuter med hela ansiktet fullt med blod.
- Var har du varit?

- Ser ni den där bondgården där borta? Där bor en vacker tjej och jag har druckit hennes blod.
De andra två vampyrerna blev avundsjuka och den ena flög iväg. Han kom tillbaka efter 20 minuter med hela ansiktet insmetat i blod.
- Var har du varit?
- Ser ni det där slottet där borta? Jag har druckit princessans blod!
Den tredje vampyren dör nu nästan av törst.
Han flyger iväg han också. Han är borta i tre timmar och kommer sedan tillbaka.
Han är blodig, lemlästad, sönderslagen, halt och lytt.
- Var har du varit?
- Ser ni den där väggen där borta?
- Ja...
- Det gjorde inte jag...

- Hur ser man att en bil kommer från Polen?
- Det ser man pålacken.

- Jag vet en hund som skällde så förskräckligt mycket att han fick allvarliga
skallskador...
-Hur vet man att en bil kommer från Kina?

-Den är rena rama rishögen.

Av erika nilsson - 24 juni 2011 16:55

Hellu!

Glad midsommar på er! Idag har jag varit och ätit räckmacka med släkten. Haha, visst låter det kul! (a). Nej men vi ska till mina kusiner sen där vi som vanligt grillar lite och spelar kubb. Trevligt, trevligt!

Har gjort en morotskaka men glasyren på blev typ 3 cm tjock! :o

Och vet ni vad jag drömde om i natt? Så här börjar det..


Min storasyster sitter i sitt gamla rum i vårt förra hus (vi bor i lägenhet nu). Hon sitter vid sin dator i knät med min skoldator framför sig. Och plötsligt får min storebror damp och försöker ta hennes dator och vika den. Men istället för att hennes viks så blir det så med min. Den blev typ helt ''tillknöglad''! Då blev jag arg och sa att han aldrig fick låna min dator mer :(

Haha, jag kanske drömmer sanna drömmar..

Fast det tror jag inte för att en gång så drömde jag att jag bara hade 1 strå kvar på min tandborste. Och det har aldrig hänt i verkligheten (y'

 Hejdå! :*

Av erika nilsson - 23 juni 2011 23:32

Hej!

Jag tog ju bort min gamla blogg för att jag blev trött på den och så.. Men nu har jag börjat igen! Det kanske är bra om man tar bort sin blogg ett tag om man inte orkar att bry sig mer om den och startar en ny efter ett tag och har fått nya ideér och krafter. Haha, jag tänker lite för mig själv på mina bloggar och bara skriver ner det.

:)(:

Men är det bara jag som gör hjärtan atomatiskt? Man sitter och skriver med någon på msn/fb/sms och plötsligt dyker det där lilla hjärtat upp. Eller som jag kallar det, ''c3''. Alla andra säger ''v3'' som i och för sig är lite ''normalare'' eftersom ''Louis Griffin näsan'' (<)

Men tack och godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards