Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Passande bild.

Av erika nilsson - 26 april 2012 18:03

Mycket passande bild passerade nyss genom min ögonvrå så kände mig tvungen att informera er om detta fenomen.

 

  

 
 
johanna

johanna

27 juni 2012 21:27

sv; det var den nyare varianten som jag såg, men jag tror att jag ska se den från 1974 när jag hinner :)

http://johannasfoto.blogg.se

erika nilsson

11 augusti 2012 14:27

Okej, den är sevärd så gör gärna det! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika nilsson - 13 augusti 2012 10:30

Hello! Jag ska väl försöka ta tag lite i bloggandet, kanske inte blir så mycket när skolan börjar och så..  Den fjortonde så ska jag till Stockholm med min syster och mamma, kommer bli kuuul! Har letat upp lite skivaffärer som jag kanske ska gå t...

Av erika nilsson - 26 april 2012 16:59

Shululu! Skulle vilja ta upp detta; Mitt hjärta värker, men jag ska klara detta utan dig... eller Hatar dig! Du är så jävla falsk, kommer aldrig kunna lita på någon mer i hela mitt liv eller Jag vill bara kunna le igen... Okej, fine! Lä...

Av erika nilsson - 15 april 2012 19:44

Hej och välkomna! Skulle faktiskt vilja ta upp en sak. One Direction. Och The Beatles. Har faktiskt hört att folk tycker en speciell sak. De tycker att One Direction är det nya Beatles. Are you fucking kidding me? The Beatles är ju för fan vä...

Av erika nilsson - 17 mars 2012 21:10

Shoo! Riktigt seg på det här med att blogga, men har inte hjärta att ta bort den. Just nu så sitter jag i soffan och håller på lite med datorn. Såg nyss att ''Cape Fear'' var på TV4 film, kul att jag tittade på den för någon vecka sedan för att jag...

Av erika nilsson - 27 februari 2012 17:23

Hejsan! Känner mig faktiskt duktig idag för jag ska snaaaart till gymmet, fast först så måste jag smälta maten, höhö. En sak jag stör mig på som ofta händer på gymmet är detta: Man kommer in till easyline, ett lätt träningssystem där man går ru...

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards