Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

H&M.

Av erika nilsson - 22 januari 2012 00:39

Såhär känner jag mig just nu.

 


Jag hade alltså skrivit ett långt inlägg och råkar gå tillbaka och alla försvinner, känns bra!

Aja, får väl skriva om det någon dag för nu orkar jag inte det.


Något jag tänkte ta upp nu är nog något kan känna igen sig i på ett eller annat sätt.

Som ni vet gör ju H&M olika Rolling stones t-shirtar, och det gör säkert många andra kedjor också. Folk köper dessa trökor och spankulerar fritt omkring med dem. Nu har jag bara en fråga. Lyssar ni ens på Rolling stones? Eller The Rolling Stones som dem heter egentligen.

Jag lyssnar en del på dem och tycker att dem är bra och så tycker jag att det är okej med en bandtröja om man gillar bandet. Men om man knappt vet vilka de är och inte kan namnge eller känna igen en enda låt så är det väl ändå ganska konstigt att ha på sig en sån tröja.

Det är något jag stör mig grundligt på!

Ibland har jag faktiskt lust att gå fram till tioåringar, eller äldre, och fråga vilken favoritlåt med Rolling Stones de har. Undrar vad de svarar, för en del gillar dem säkert på riktigt och har köpt tröjan för något mer än bara för ''den fina tungan''.

Det är därför jag inte skulle vilja att H&M skulle göra en Queen t-shirt för då skulle tröjorna bara bäras av fel personer som inte alls lyssnar på Queen utan bara tycker att tröjan var fin.

Tvi och godnatt!

 
 
hanna

hanna

24 januari 2012 21:02

det är precis så jag tycker! o___o fast jag lyssnar inte så mycket på rolling stones, men jag tycker man inte ska gå runt med rolling stones tröjor om man inte lyssnar på rlling stones ):-<

http://www.hanasblogg.bloggplatsen.se

erika nilsson

26 januari 2012 18:28

Vad bra att du tycker så, så att jag slipper störa mig på fler personer med såna tröjor! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika nilsson - 13 augusti 2012 10:30

Hello! Jag ska väl försöka ta tag lite i bloggandet, kanske inte blir så mycket när skolan börjar och så..  Den fjortonde så ska jag till Stockholm med min syster och mamma, kommer bli kuuul! Har letat upp lite skivaffärer som jag kanske ska gå t...

Av erika nilsson - 26 april 2012 18:03


Mycket passande bild passerade nyss genom min ögonvrå så kände mig tvungen att informera er om detta fenomen.      ...

Av erika nilsson - 26 april 2012 16:59

Shululu! Skulle vilja ta upp detta; Mitt hjärta värker, men jag ska klara detta utan dig... eller Hatar dig! Du är så jävla falsk, kommer aldrig kunna lita på någon mer i hela mitt liv eller Jag vill bara kunna le igen... Okej, fine! Lä...

Av erika nilsson - 15 april 2012 19:44

Hej och välkomna! Skulle faktiskt vilja ta upp en sak. One Direction. Och The Beatles. Har faktiskt hört att folk tycker en speciell sak. De tycker att One Direction är det nya Beatles. Are you fucking kidding me? The Beatles är ju för fan vä...

Av erika nilsson - 17 mars 2012 21:10

Shoo! Riktigt seg på det här med att blogga, men har inte hjärta att ta bort den. Just nu så sitter jag i soffan och håller på lite med datorn. Såg nyss att ''Cape Fear'' var på TV4 film, kul att jag tittade på den för någon vecka sedan för att jag...

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards