Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

''Vill ha''

Av erika nilsson - 1 februari 2012 19:42

Hej!

Idag vill jag ta upp det här vanliga beteendet hos folk.

''Vill ha''.

Okej, ni vet, såna bilder folk lägger upp på en massa kläder som dem vill ha. Intressant?

''Ja, ohja, jag dör ju av spänning av att få veta vad du vill ha för kläder! men dte är ju för synd att du inte har råd!''

Är det så folk tänker eller? Att människor tycker att det är riktigt underhållande att sitta och glo på en bild där någon har en liten fin uppsättning av Gina Tricot kläder?

Tror faktiskt inte att det är någon som är så intresserad i det.

Fast för det mesta är det ju en tråkig blogg i sig, innan man ens har lagt ut sitt ''vill ha-inlägg''.

Jag lovar, varje gång jag ser ett sånt inlägg så slutar dem alltid med det här:

Men jag har inga pengar :'(

Eller som dem som inte bryr sig om de skriver fel (som de flesta inte gör):

Mne ja hra inge pengr :'(

Vackert, vackert!


Oh, förresten, ny header!

Det tog faktiskt lång tid att göra den, för alla bilder var tvungna att redigeras innan dem fick komma in i kollaget... och så var jag ju inne på facebook och en massa andra sidor så då tog allting så mycket längre tid än vad det skulle ha gjort..

Aja, bye!

 
 
Ingen bild

Josephine

1 februari 2012 20:21

skitfiin header asså erika!! :) <3

erika nilsson

2 februari 2012 15:49

Tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika nilsson - 13 augusti 2012 10:30

Hello! Jag ska väl försöka ta tag lite i bloggandet, kanske inte blir så mycket när skolan börjar och så..  Den fjortonde så ska jag till Stockholm med min syster och mamma, kommer bli kuuul! Har letat upp lite skivaffärer som jag kanske ska gå t...

Av erika nilsson - 26 april 2012 18:03


Mycket passande bild passerade nyss genom min ögonvrå så kände mig tvungen att informera er om detta fenomen.      ...

Av erika nilsson - 26 april 2012 16:59

Shululu! Skulle vilja ta upp detta; Mitt hjärta värker, men jag ska klara detta utan dig... eller Hatar dig! Du är så jävla falsk, kommer aldrig kunna lita på någon mer i hela mitt liv eller Jag vill bara kunna le igen... Okej, fine! Lä...

Av erika nilsson - 15 april 2012 19:44

Hej och välkomna! Skulle faktiskt vilja ta upp en sak. One Direction. Och The Beatles. Har faktiskt hört att folk tycker en speciell sak. De tycker att One Direction är det nya Beatles. Are you fucking kidding me? The Beatles är ju för fan vä...

Av erika nilsson - 17 mars 2012 21:10

Shoo! Riktigt seg på det här med att blogga, men har inte hjärta att ta bort den. Just nu så sitter jag i soffan och håller på lite med datorn. Såg nyss att ''Cape Fear'' var på TV4 film, kul att jag tittade på den för någon vecka sedan för att jag...

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards