Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Fula killar.

Av erika nilsson - 21 januari 2012 23:29

Hej, hej ouppdaterade blogg!

Skyll inte på mig, skyll på min lathet.

~

Något jag tänkte upp idag är när detta: När halvfula killar som tror att dem är riktigt heta kommenterar smala, populära och snygga tjejers bilder med ''fin'', ''snygg'' eller ''het''

HA-HA säger jag bara.

Om jag vore en av dem tjejerna så skulle jag bara säga ''tyvärr kan jag inte säga detsamma''. Okej, killarna kanske tycker att hon är fin, och det får dem väl tycka, det gör inte mig något. Men det är bara det att killarna tror att dem är så himla snygga, och tydligen så tycker tjejen att dem är det. Men det kan jag inte riktigt fatta, tycker dme verkligen det eller vill dem bara vara snälla?

Okej, nu låter det som att jag är avundsjuk, men då kan ni få en upplysning om att jag verkligen inte är det. Jag stör mig bara på fula killar som tror att dem är snygga.

Hm, det påminner mig om en låt...

Spola fram lite om ni inte vill höra när dem pratar.

Ciao!

 
 
Ingen bild

ureberd

22 januari 2012 12:25

sant!

erika nilsson

23 januari 2012 08:15

hehe, aa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika nilsson - 13 augusti 2012 10:30

Hello! Jag ska väl försöka ta tag lite i bloggandet, kanske inte blir så mycket när skolan börjar och så..  Den fjortonde så ska jag till Stockholm med min syster och mamma, kommer bli kuuul! Har letat upp lite skivaffärer som jag kanske ska gå t...

Av erika nilsson - 26 april 2012 18:03


Mycket passande bild passerade nyss genom min ögonvrå så kände mig tvungen att informera er om detta fenomen.      ...

Av erika nilsson - 26 april 2012 16:59

Shululu! Skulle vilja ta upp detta; Mitt hjärta värker, men jag ska klara detta utan dig... eller Hatar dig! Du är så jävla falsk, kommer aldrig kunna lita på någon mer i hela mitt liv eller Jag vill bara kunna le igen... Okej, fine! Lä...

Av erika nilsson - 15 april 2012 19:44

Hej och välkomna! Skulle faktiskt vilja ta upp en sak. One Direction. Och The Beatles. Har faktiskt hört att folk tycker en speciell sak. De tycker att One Direction är det nya Beatles. Are you fucking kidding me? The Beatles är ju för fan vä...

Av erika nilsson - 17 mars 2012 21:10

Shoo! Riktigt seg på det här med att blogga, men har inte hjärta att ta bort den. Just nu så sitter jag i soffan och håller på lite med datorn. Såg nyss att ''Cape Fear'' var på TV4 film, kul att jag tittade på den för någon vecka sedan för att jag...

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards