Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

10 saker ni kanske inte visste om mig (:

Av erika nilsson - 21 augusti 2011 20:01

Heeeej!

Fick lust att blogga så gör väl det. Sitter just nu och bloggar då, såklart, och lyssnar på David Bowie, ''Life on Mars''.

Idag har jag vart med Evelina och Jessica, kuul, måste göras om. Först så var vi hos Jessica och spelade Sonic, Guitar Hero (kul att jag lyssnar på Heroes) och Sing Star, den där lilla Jessica har så mycket att göra hos sig förstår ni :)

Sen så åt vi mat och gick hem till mig med varsina ''Magnum wannabes'', eller hur man nu stavar, hehe. Där såg vi på ''Friday the 13th'', men jag tyckte inte att den var så läskig, mer äcklig..

Vi gick ut sen och körde ''femton''. De åkte hem och nu sitter jag här.

Oj, nu känner jag att detta blev ett lite småtråkigt inlägg så bjuder på 10 saker ni kanske inte visste om mig.


10 saker ni kanske inte visste om mig:

  • Jag älskar Queen (vet inte varför jag skriver det om ni tittar lite längre ner på bloggen).
  • Skulle väldigt gärna träffa gitarrtisten (Brian May) i Queen, han är min favorit.
  • Älskar Englad och deras dialekt, och typ allt med just det landet. Även om det är känt för sina dimmor och allt regn. Och te. Men jag gillar ju te och jag har typ aldrig haft något problem med regn, det är mysigt tycker jag.
  • Älskar skräckfilmer, men ingen av dem jag har sett är min favoritfilm.
  • Mina favorit filmer är ''Dirty Dancing'', ''Pretty Woman'' och ''Ghost''. Typ bara kärleksfilmer alltså, fast dem är också roliga och det. ''Ghost'' är lite blandat av varje genre.
  • Har aldrig haft problem med homosexuella människor. Med det menar jag att jag inte tycker att det är fel med att vara det. They're people you know?
  • Jag har väldigt lätt för engelska, och språk överhuvudtaget, men vill ändå lära mig mer av engelska och så.
  • Har också väldigt lätt för att lära mig mobiltelefoner och TV apparater så när mormor vill ha hjälp med sin TV ringer hon mig.
  • Att varje gång jag hör eller tänker på ''Somebody To Love'' så fastnar jag jämt på den. Och låten är inte med Justin Bieber utan med Queen.
  • Har aldrig färgat håret! :o

Hejdåå! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika nilsson - 13 augusti 2012 10:30

Hello! Jag ska väl försöka ta tag lite i bloggandet, kanske inte blir så mycket när skolan börjar och så..  Den fjortonde så ska jag till Stockholm med min syster och mamma, kommer bli kuuul! Har letat upp lite skivaffärer som jag kanske ska gå t...

Av erika nilsson - 26 april 2012 18:03


Mycket passande bild passerade nyss genom min ögonvrå så kände mig tvungen att informera er om detta fenomen.      ...

Av erika nilsson - 26 april 2012 16:59

Shululu! Skulle vilja ta upp detta; Mitt hjärta värker, men jag ska klara detta utan dig... eller Hatar dig! Du är så jävla falsk, kommer aldrig kunna lita på någon mer i hela mitt liv eller Jag vill bara kunna le igen... Okej, fine! Lä...

Av erika nilsson - 15 april 2012 19:44

Hej och välkomna! Skulle faktiskt vilja ta upp en sak. One Direction. Och The Beatles. Har faktiskt hört att folk tycker en speciell sak. De tycker att One Direction är det nya Beatles. Are you fucking kidding me? The Beatles är ju för fan vä...

Av erika nilsson - 17 mars 2012 21:10

Shoo! Riktigt seg på det här med att blogga, men har inte hjärta att ta bort den. Just nu så sitter jag i soffan och håller på lite med datorn. Såg nyss att ''Cape Fear'' var på TV4 film, kul att jag tittade på den för någon vecka sedan för att jag...

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards