Alla inlägg under november 2011

Av erika nilsson - 4 november 2011 20:54

Hejsan :D

Lilla Erika är glad just nu för det har kommit nya kommentarer som det sällan brukar göra för mig.. så puss på er alla som kommenterar min blogg! :D

Vill ni veta vad mamma tycker att Alexander Bard ser ut som, eller snarare hans ögon.. Hon tycker att det ser ut som grisögon, hahahaha. Det kanske blir ett piggt möte mellan grisen och Alexander.


 

Fast grisen är faktiskt mycket sötare (a)


Kul att jag lägger ut en bild på Alexander Bard och en gris istället för en ''dagens outfitbild''. Jag menar, gud vad intressant att veta vad en ''person som bloggar om sin vardag (som tydligen måste vara ganska kort eftersom personen bara skriver tre meningar i ett inlägg) och en massa annat ''smått och gott'' som tydligen ska vara kul att läsa om'' har för gina tricot-linne och hm-byxor för dagen. Okej om personen kanske har mycket detaljer som scarfer och  smycken, men nej här kör vi på det enkla!

T-shirt och ett par jeans kör vi på så blir det nog jätteroligt för mina bloggläsare att titta på. Njae, det är inte för att vara dryg jag skriver detta, utan det är bara för att ni som tycker att detta stämmer in på er själva kan ju följa mina små råd:

*Om du nu vill lägga ut dagens outfit så kan du ju försöka att ha mer detaljer på dig så att dina läsare tycker det är roligt att titta på bilden, och tittar noga på den.

* Försök att inte ta ett kort med en stor blixt med (om ni alltså tar kort i spegeln) för då ser man inte så bra.

* Tänk på att läsarna ska förstå och se vad du har på dig, ta så tydliga och så lite suddiga det går.


Okej, nu är jag ju inte en expert på detta, men jag har ju en del synpunkter som ni kanske har märkt :D

Hoppas i alla fall att någon tar åt sig av detta och följer min råd, annars så hoppas jag att ni uppskattade mitt lilla inlägg (a)

Hej då!

Av erika nilsson - 3 november 2011 14:00

Hej igen (;

Kom på att ingen kanske fattar vad jag menade med ''Here's Johnny''delen så här får ni så att alla fattar:

Av erika nilsson - 3 november 2011 13:49

Hejsan :D

Idag har/gör jag inte så mycket, lyssnar på musik och lite. Och bara så att ni vet har jag inget att blogga om så ni får en liten bildbomb ifrån när Anna och jag var i skogen istället.

Kör på!

         

Småläskig hund?

----------------------

           

Djup text, ja, för jag är så djup att jag inte har någon botten :D

------------------------------------------------------------------------------ 

Fyrtornet och släpvagnen, yeah!

---------------------------------------- 

     

Zombiestyle!

------------------


 

Here's Johnny!

-------------------



       

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej på er! :*

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards