Alla inlägg den 27 februari 2012

Av erika nilsson - 27 februari 2012 17:23

Hejsan!

Känner mig faktiskt duktig idag för jag ska snaaaart till gymmet, fast först så måste jag smälta maten, höhö.

En sak jag stör mig på som ofta händer på gymmet är detta:

Man kommer in till easyline, ett lätt träningssystem där man går runt i en cirkel och tränar på lätta maskiner. Tänker köra ett ganska hårt pass där, men vad är det som händer? Jo, tanter kommer och parkerar sig på en maskin så man inte kan köra på den.

Anledningen till varför de kommer och sätter sig där är för att de ska få en plats för att det är gratis för dem som jobbar inom kommunen. det låter okej, liksom man vill ju ha en plats.

Men VARFÖR ska alla sitta på en maskin en halvtimma innan passet har börjat? Det finns liksom de som BETALAR årskort för att kunna träna på gymmet.

Ska jag då helt plötsligt bara få hoppa över fyra maskiner för att folk bara ska sitta där och vila? Ja, de vilar, gör inte ett piss, bara glor på en. Liksom ett gym är väl till för att man ska träna? Om man bara ska sitta och glo i en halvtimma kan man lika gärna göra det i omklädningsrummet.


jihqcjbvhjsdsvnjl på er latmaskar.

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards