Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av erika nilsson - 6 oktober 2011 22:27

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men har inte haft någon inspiration. Och så är ni, mina kära fina läsare väldigt dåliga på att kommentera! Så att ni vet det..

Men gick förövrigt upp vid 9 idag och gjorde i ordning mig och så.

Och sen må ni tro, så var jag så duktig och begav mig ut och sprang! Jag lyssnade på musik fast det var så himla jobbigt för hörlurarna åkte ur hela tiden.Till sist blev jag så trött på det så jag sprang till musik utan hörlurar, gick ju skitbra! Fast jag sprang inte hela tiden, för jag har ju lite halvtaskig kondition så jag gick ju en del..

Sen så satte jag mig vid datorn, facebook och gjorde helt meningslösa saker.Alla som har fb har varit med om det, om du inte har något att göra så går du in på facebook. Och tittar på dina händelser.. Men efter ett tag när du har gjort det så börjar du med det meningslösa, tittar på allting. Går in på andras facebooks och tittar vad dem har skrivit. Och ja, sen så fortsätter man så där.
''De onödiga sakernas cirkel''.


Sen så bakade jag några ganska äckliga matmuffins. Sen mat. Och till sist satte jag mig och ritade, blev ett porträtt på Brian May i hans ''unga år''. Haha, fint uttryck, låter ju som om han är 100 år.. minst. Och någon Freddie ''Fred'' Kreuger, typ som någon mall eller något.

Och min kära bror Martin beställde en Queen t-shirt åt mig på cdon.com.

Hejdå! :)

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards