Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av erika nilsson - 31 oktober 2011 18:25

Hello!

Idag har jag äntligen gjort så att Jessica gjort ett inlägg på sin blogg :L

Och så har Anna och jag fotat i skogen med mammas nya kamera. Oj, kom på att ni kanske inte vet att hon har fyllt år, men det har hon. 50 bast, grattis!

Skulle gärna byta ålder med henne, för skulle jag ju kunna ha fått chansen att se hela Queen. Fast jag kommer ändå få träffa dem andra, i alla fall Brian, bestämd dam, yes! 

Annars så har jag varit med Wanda och tittat på Dum och Dummare. Och i lördags så tittade jag och Anna på ''The Shining''. Skitbra film, rekomenderas verkligen! Den är väldigt mycket bättre än de nya skräckfilmerna där det första dem gör är att dö. Men faktum är att ''The Shining'' är en amerikansk skräckfilm, men det är inte en typisk sådan :D

En annan film rekomenderar är ''Taxi Driver'', också en riktigt bra film!


Men har ni tänkt på hur mycket folk som lägger ut en massa ''djupa'' texter överallt?

It's so hard to say goodbye, but I love you

Smile like you mean it

I don't care what you say about me, cause' I know who I am

Just remember, I loved you when no one else did

I hope you're happy without me

------------------------------

Känns riktigt djupt när du har kopierat dem du! Men det är faktiskt helt okej för mig att lägga ut texter man själv inte har skrvit, men det är bara det att de kanske inte betyder så mycket då. Men det kan det ju ändå göra, man kan ju faktiskt tycka att det passar in på en själv!

Hah, kör väl på ett faktiskt eget litet ''ordspråk'' bara för att :D

Do you want to be successful? Follow your dreams!

Bye!

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards