Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av erika nilsson - 16 oktober 2011 11:41

Hej!

Sitter och väntar på att Sara ska ringa snart så att vi kan va. Så just nu så sitter jag och lyssnar på, hör och häpna, inga mindre än Queen, tyckte att det var riktigt sensationellt! Fast ni kan ju inte höra, bara se och häpna eller något åt det hållet.

fast jag har det så bra förstår ni för min kära snälla bror har skaffat Viaplay. Det är en sida där man kan se på en massa av filmer om man betalar lite varje månad. och så har han spotify premium som han låter mig använda också. Har helt enkelt en riktigt snäll storebror. Fast när jag var liten och skulle berätta något för honom så sa han jämt ''som att jag bryr mig''. Så då var han lite sådär små dryg, men har har blivit så snäll och rar nu så, haha.


Usch, fick en sån där äcklig smak i munnen nu, ni vet en sådan som man får hos tandläkaren när dem sprutar in någon banansyra eller vad man säger. Den är så vidrig! Jag fattar inte hur en del kan gilla den.

Vem har egentligen kommit på att spruta in något sånt vidrigt i munnen  egentligen? Kan det inte i så fall ha choklad- eller vaniljsmak? Då kanske det skulle vara gott. Det enda jag gör efter man har fått det där i munnen är att gå och spotta. Och så mår jag nästan illa av den. Känns nästan som att jag ska spy då. Usch! Och så får man inte äta något på en timma efter så då får man ju inte bort smaken, då sitter man där och känner sig olycklig. Haha.


Men nu måste jag tyvärr gå för att jag ska möta Sara nu!

Hej då! :)

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards