Alla inlägg den 22 december 2011

Av erika nilsson - 22 december 2011 22:36

Hellu!

Idag har jag hängt med Evelina och Jessica. Jag vet, det låter otroligt superfragilisticexpialidocioistiskt (försök att säga det om ni kan) töntigt att säga, eller skriva(?) så. I alla fall när jag skriver det.

Men jag har faktiskt lagt märke till en sak. Okej, jag lägger märke till väldiigt mycket saker, men det här en sak jag vill ta upp idag.

Om en stackars fattig författare.

Ni kanske har varit inne på wikipedia på senaste? Det har i alla fall jag eftersom jag har behövt det till NO:n, för jag är så duktig och jobbar :)))))))).

Fråga mig inte varför jag gör en sådan ful gubbe, det ser ut som han dubbelhakor..

Men i alla fall så kommer den här reklamen upp:

  

Man kan förövrigt inte trycka ner den för då kommer man in på om man vill skänka pengar till den där okände mannen, liksom, vem vill det?

Okej, han har väl varit jätteduktig att ha skrivit alla dessa 2 463 artiklar på wikipedia. Men då måste han ju haft en massa fritid, för det måste man väl ha om man skriver över tvåtusen artiklar? Och eftersom han har så mycket fritid så måste han nog vara arbetslös. Och han vill ha pengar.

Varför inte bara skaffa ett jobb då i så fall än att skriva en massa gratisartiklar till en gratissida, OCH be om pengar?

Jag säger då det, skaffa ett jobb så att du får lön, istället för att be en hemsida att be sina besökare att skänka pengar till honom. Eller så vill han bara ha lite extra pengar.

Hejdå! :*

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards