Alla inlägg den 30 december 2011

Av erika nilsson - 30 december 2011 20:21

Hej!

Idag har jag varit hos mormor och sen så var jag med Evelina. Då såg vi på ''Låt den rätte komma in''.

En annan film jag har sett på sistone är ''A Clockwork Orange''. Den var också bra, jag orkar inte skriva vad den handlade om så om ni vill veta vad den handlade om så får ni gå in på wikipedia. Det var en drama, det märkte man, men ibland började man skratta åt den. 

Typ så här:

''Hahahahaha''

*Några sekunder senare*

Men det där var ju inte kul? 

Och det kommer man på senare. Man kommer liksom på sig själv att sitta och garva åt något som faktiskt verkligen INTE är kul. Då menar jag att det kan ha hänt något riktigt allvarligt okul(?).

Men de pratar ett väldigt fascinerande språk, om jag får uttrycka mig så som den fina människa jag är :L


En sak de sa:

''Och o, mina bröder jag fick ligga och mumsimumsa på äggivägg och rostade smekaticker och härliga biffodojser.''


Inte underligt att man började garva ibland, även om man inte ville, bara för att dem pratade så konstigt. Men jag lovar, den är faktiskt inte en komedi, det är drama, en djup film.

Den är nästan lite obehaglig, men jag gillar den ändå.

Men hursomhelst så rekommenderar jag den.


 

Vacker cambild 

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards