Alla inlägg den 3 juli 2011

Av erika nilsson - 3 juli 2011 15:09

Hellow :}

Jag  har inte bloggat på ett par dagar, men jag har inte orkat!

Den här veckan har jag gjort ganska mycket tycker jag :D

I onsdags så cyklade Sara och jag ut till hennes stuga och det var jobbigt! Sen, på torsdagen så åkte jag till kusten med henne och hennes familj. Där så solade och badade vi. Fast vi solade inte så mycket. Haha. Vi var i en lekpark istället :)

På fredagen så åkte jag, mamma och min syster till Linköping och shoppade lite, affärerna har jättemycket rea ju! Mamma och jag tog pass också :)

Igår så åkte jag, Anna (min syster) och några av hennes kompisar till Söderköping! Det var kul. Vi åt först glas på Smultronstället, jag tog någon glas som hette

''Rock N'Roll''. Den var ganska stor så jag orkade inte äta upp den. Fast det gör man ju typ aldrig. Det var en munk i (a). Och sen så gick vi till några affärer, men vi hittade inget speciellt. Och sen så gick vi till någon pizzeria och åt pizza. Fast jag åt inte upp hela den heller. Sen så åkte vi hem.

När vi var hemma så tittade Anna och jag på Änglagård.

När jag skulle gå och lägga mig var jag mätt och när jag vaknade var jag också mätt! Men just nu så är jag på datorn (eftersom jag bloggar nu). Spelar också The sims :)

Men jag har tråkigt just nu, men det kanske jag måste ha eftersom jag har haft kul de senaste dagarna! Men söndagar är ju tråkiga så..

Haha, kanske inte blev så jätteroligt inlägg, men det blev ett relativt långt i alla fall!

Hejdå :D

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards