Alla inlägg den 17 juli 2011

Av erika nilsson - 17 juli 2011 16:06

Tjo!

Sitter här och tittar på The simpsons. Det är bra. Har gillat/älskat det jättelänge! Jag satt och tittade på det med min 9 år äldre syster, ibland min 7 år äldre storebror. Och det var när jag inte kunde läsa! Så då fick dem sitta och översätta det lite. Men sen så orkade de väl inte det så då fick jag bara sitta och titta på det tecknade. Haha.

Men en sak jag stör mig på är när folk skriver så här på sina bloggar/bdb/fb eller något:

 

Okej, jag brukar inte göra så här men nu är det fan nog!
Du är så falsk och ful din kossa.
Ingen vill ha dej. FU!

Jaha. Vad tufft att skriva att man hatar någon på bildagboken då. Det roliga är ju att de skriver att dem inte brukar göra så där men dem gör det ju jämt! Förstår inte riktigt varför man gör så där då. Då är väl det lika bra att säga allt det där till den personen det är riktat till? Hahaha! Det är lite småroligt att läsa sånt, BARA för att skratta och störa sig på det :)


Förresten så är de här små gullungarna hos mig!



Wilma, men hon bor ju jämt här (:



Hennes lilla pojkvän som kallas Malte. Det fick bli en webbkamerabild, orkar inte att överföra bilder från mobilen ;)

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards