Alla inlägg den 12 juli 2011

Av erika nilsson - 12 juli 2011 22:38

Hej

Idag har jag varit med evelina och på ''komiform'' med henne. Konstigt namn det där..

Och imorgon så ska vi till stan (:

Förövrigt när evelina satt och spelade The sims, som jag också gjorden innan jag tittade på denna otroliga dokumentär om Queen. Den gick för några dagar sedan, men jag missade den! :o

Får ta och börja se på ettan mer än alla de andra skitkanalerna som har reklam 24/7. Fast i så fall så kan jag ju inte se på ''The simpsons''.

Men i alla fall så är det här du kan se dokumentären:


http://svtplay.se/v/2475577/dokumentarfilm/queen_-_the_days_of_our_lives?sb,p115254,1,f,-1


Den är jättebra! Fenomenal! Otrolig! Fantastisk! Lysande! Enastående!

I alla fall om du är ett fan av Queen.

Men jag visste ganska mycket innan (men verkligen inte allt) för om jag verkligen ÄLSKAR  något så vet jag allt och försöker ta reda på allt om det! ;)


Kom ihåg!

''Om du hör Queen så antingen älskar du det eller inte. Du kan lära dig att gilla dem men aldrig älska dem på riktigt''

Hejdå! xxx

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards