Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Vänförfrågningar

Av erika nilsson - 17 oktober 2011 17:22

Hejsan! :D

Har inte gjorts så mycket idag, har typ bara gjorde en kladdkaka.

Intressant, jag vet.

Heh, men börjar väl som vanligt med att skriva det som jag tycker är roligt att läsa.


När jag kommer hem så brukar jag sätta mig vi TV:n, om jag inte är med någon då. Men i alla fall, om jag nu är ensam och sätter mig tittar på TV:n så glor jag ju sålklart en stund. Men efter ett tag så hämtar jag nästan jämt en dator och sätter mig i vardagsrummet (TV:n är fortfarande på). Och då stänger jag av ljudet på den och sätter på musik på datorn.

Alltså sitter jag där med en ''ljudlös'' TV och musik ifrån datorn. Haha, låter normalt ja! Gör faktiskt så nu.

Det är faktsikt ganska irriterande för jag gör så liksom nästan jämt, automatiskt!


En annan sak jag stör mig på är facebook-vänförfrågningar. Alltså de obesvarade. Man sitter och tittar på vilka som har gillat en status och så ser man om man är vän eller icke vän med dem. Och så ser man att det står ''vänförfrågan skickad'. Det är också ganska irriterande! Speciellt om man känner personen väl, och den vet vem man är!

Fast om jag inte känner en person som har skickat en vänförfrågning så gör jag faktiskt så. Alltså struntar i att svara. Men inte om jag känner personen. Så det så.


Förlåt för ett tråkig inlägg men det får ni leva med :D

Bye! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika nilsson - 13 augusti 2012 10:30

Hello! Jag ska väl försöka ta tag lite i bloggandet, kanske inte blir så mycket när skolan börjar och så..  Den fjortonde så ska jag till Stockholm med min syster och mamma, kommer bli kuuul! Har letat upp lite skivaffärer som jag kanske ska gå t...

Av erika nilsson - 26 april 2012 18:03


Mycket passande bild passerade nyss genom min ögonvrå så kände mig tvungen att informera er om detta fenomen.      ...

Av erika nilsson - 26 april 2012 16:59

Shululu! Skulle vilja ta upp detta; Mitt hjärta värker, men jag ska klara detta utan dig... eller Hatar dig! Du är så jävla falsk, kommer aldrig kunna lita på någon mer i hela mitt liv eller Jag vill bara kunna le igen... Okej, fine! Lä...

Av erika nilsson - 15 april 2012 19:44

Hej och välkomna! Skulle faktiskt vilja ta upp en sak. One Direction. Och The Beatles. Har faktiskt hört att folk tycker en speciell sak. De tycker att One Direction är det nya Beatles. Are you fucking kidding me? The Beatles är ju för fan vä...

Av erika nilsson - 17 mars 2012 21:10

Shoo! Riktigt seg på det här med att blogga, men har inte hjärta att ta bort den. Just nu så sitter jag i soffan och håller på lite med datorn. Såg nyss att ''Cape Fear'' var på TV4 film, kul att jag tittade på den för någon vecka sedan för att jag...

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards