Alla inlägg den 5 september 2011

Av erika nilsson - 5 september 2011 20:01

Tjo alla marsmän och jorgubbar!

Har inte bloggat på ett tag, men som sagt så har jag ju inte haft något att skriva om. Idag har jag varit med evelina och då så lånade vi böcker och pratade lite. Och nu är det bara tre dagar kvar tills jag fyller år! Men det är någon annan som faktiskt fyller år idag.. Freddie Mercury! Det stod det på google för alla som ville veta det, men jag visste det utan att läsa där :L

Så att alla vet så var han sångaren i Queen, men han dog den 23 november 1991. Hans födelsenamn var Farrokh Bulsara. Förresten så har ju jag gjort ett arbete om Queen på engelska och nu ska jag läsa upp det för en liten grupp i klassen den här veckan tror jag.


 

bilden är tagen från google

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards