Alla inlägg den 6 september 2011

Av erika nilsson - 6 september 2011 20:55

Hellu!

Ser ni, ser ni, ser ni? Jag har en ny header! :D

Men har i alla fall varit med evelina idag, hon verkar gilla mig! :L

Hahaha, typiskt min dåliga humor.. Aja, vi har typ varit ute och gått med hennes hund Brolle, bakat scones och så har jag hjälpt henne att skriva en spökhistoria.  Och så har vi haft lite damp och sjungit lite Justin Bieber- och Queen låtar. Och förresten har evelina världens bästa engelska:

-Do you wanna have a mack?  (Vill du ha en macka)

Eller:

-I have to be clear with my ghosthistory. (Jag måste bli klar med min spökhistoria)


Förlåt så jättemycket nu evelina, men jag behövde bara få vräka ur mig lite. Hahaha. Nae då, jag är bara lite elak och så ÄLSKAR jag hennes svengelska (y)

Hahaha, det här var vi förut:

Jag:

– Alltså det låter ju som att Ola har härmat dem rakt av ju!

Evelina:

– Eller så har Ola härmat dem!

Det var när Evelina skulle skriva på sin spökhistoria och så skulle jag hjälpa henne men då så utnyttjade jag situationen genom att lyssna på Queen, annars så skulle jag aldrig hjälpa henne med historian. Och då så lyssnade vi på ’’One vision’’. Och om man spolar fram till typ 1.11 i låten på spotify så låter det som en Ola låt. Fast det är en Queen låt. Och då är det ju Ola som har härmat dem eftersom Queens låt kom före hans.


Bye bye! :)

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards