Alla inlägg den 14 september 2011

Av erika nilsson - 14 september 2011 21:03

Heej! :D

Igår så var jag och evelina och pumpade. Tog väl 15 kilos vikter, men behöver mycket tyngre!

Haha, nej då, vi lyfte trekilos vikter och lite annat :D

Fast vi pratar så mycket så vi passar inte att vara på gymmet tillsammans! Men vi har kul!

Nej men just nu så tittar jag på bonde söker fru (:

Men i alla fall har jag tänkt på en sak, och om ni undrar varför jag jämt skriver att ''jag har tänkt på en sak'' så är det för att jag inte vet hur jag ska börja på något annat sätt!

Att varför går fyror och sminkar sig? Liksom dem behöver inte sminka sig ens! Inte för att jag heller behöver det men det är bara för att jag måste täcka mina ''vackra'' finnar. Nej men jag vill ju inte se ut som en tomat eller något? Men liksom när man är 10 år så tycker inte jag att man behöver sminka sig. När jag gick i fyran så kanske jag gjorde det någon gång när jag skulle på disco? Och tillåter deras föräldrar det eller? Men aja, som jag säkert sagt många  andra gånger, de får ju göra som dem vill!

En sak jag också har tänkt på är att google översätt suger. Här är några förslag:

  

 



FRÅN SVENSKA: drata 

ENGELSKA: carbohydrates


   


FRÅN SVENSKA: Min mamma heter annika

ENGELSKA: My mom called amy


 

SVENSKA: Säg mig var det en sej jag såg? 

ENGELSKA: To me it was one himself, I saw?


   


SVENSKA: Hej, jag heter Pernilla

ENGELSKA: Hi, I'm Roy  


   


FRANSKA: toutou

SVENSKA: doggie  


Bye! :*

Presentation


Ja, då kanske jag ska skriva lite om mig själv. Jag heter Erika Nilsson och är 14 år. Älskar film, gärna skräck men det går bra med lite vad som helst.
The Beatles, Queen och David Bowie är väl mina favoritartister.
Är det något annat får vi väl frå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards